نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2884
-
الف
+

«پایتخت 6» ساخته می شود

نسخه سینمایی «پایتخت» و فصل جدید آن نیز برای نشر در نوروز 1399 خورشیدی ساخته می شود.

نسخه سینمایی «پایتخت» برای نشر در سینماها و سریال تلویزیونی «پایتخت۶» نیز برای نشر در نوروز 1399 خورشیدی ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، سازندگان مجموعه سریال های «پایتخت» با بیان این که نسخه سینمایی «پایتخت» برای نشر در سینماها ساخته می شود از ساخت سریال تلویزیونی «پایتخت۶» نیز برای نشر در نوروز 1399 خورشیدی خبر داد.

«الهام غفوری» تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در یک مصاحبه از رازهای موفقیت و ماندگار شدن «پایتخت» گفت: واقعیت این است سریالی نوستالژی و ماندگار می‌شود که پیش از روایتگری، قصه آن به دل خود تهیه‌کننده، کارگردان و عوامل کار بنشیند و بعد برای مردم ساخته شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : در مرحله بعدی باید مسائل روز و مشکلات جامعه را به تصویر کشیده و دارای یک تیم حرفوی باشد. 

«غفوری» با بیان اینکه نسخه سینمایی «پایتخت» برای سینماها ساخته می شود ، گفت : «محسن تنابنده» این روزها در تلاش است در ماه سرطان(تیر) قصه‌ کار سینمایی «پایتخت» را آماده کند.

بانو «غفوری» در پاسخ به این سؤال که چطور «پایتخت» هر فصل جلوتر می‌رود باکیفیت‌تر می‌شود، گفت : من فکر می‌کنم علاوه بر ایده‌پردازی و بهره بردن از عوامل و هنرمندان خوب و کاربلد، یک همدلی و صمیمیتی میان گروه «پایتخت» همیشه وجود داشته و دارد، به همین خاطر است که نمی‌توانیم به‌سرعت فصل جدیدی را شروع کنیم، چون توقع مردم از «پایتخت» بالا رفته و می‌خواهند فصل ششم به‌مراتب بهتر از فصل‌های قبلی باشد.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» با تکذیب حضور «سعید آقاخانی» افزود: در فضای مجازی مطرح شد که «امیر وفایی» نویسنده این سریال خواهد بود و کرکتر «نورالدین خانزاده» هم وارد فصل ششم «پایتخت» می‌شود که این مطالب را تکذیب می‌کنم.

تسنیم نوشت: «الهام غفوری» و «سیروس مقدم» علاوه بر «پایتخت» آثار قابل احترام و پرمخاطب دیگری را هم برای تلویزیون ایران ساخته‌اند که یکی از آن‌ها «اغما» نام دارد.

سریالی که هم اکنون از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان افغانستان و تاجیکستان در حال نشر بوده و با اقبال بالایی روبرو شده است.

«اغما» در زمان نشر خود نیز مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد و این اقبال باعث شد بعد از آن تولید سریال دیگری به نام «روز حسرت» به «مقدم» سپرده شود.

سریال «مدینه» در سال 1393 خورشیدی موفقیت دیگر «مقدم» در ساخت سریال‌های مناسبتی به‌شمار می‌آید که به‌نوعی مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر